KISZÁLLÍTÁS ÉS TERMÉK ÁTVÉTELE
Szállítás határideje
A termékek kiszállítási határideje a leadási diőtől számítva 2 munkanap.
Kiszállítás módja
A megrendelt áru átvételét az alábbi két lehetőség közül választhatja ki áruházunkban:
- Személyes áruátvétel
- Kiszállítás futárszolgálattal
1. Kiszállítás
Szolgáltató köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.
Ha Ön az adott nap nem tudja átvenni a csomagját, a futárszolgálat a következő munkanap ismételten megkísérli a kézbesítést. Amennyiben a szállítási idő nem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és egy mind a két fél számára megfelelő szállítási időpont egyeztetésére kerül sor. Amennyiben a 2. kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.
Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabodik.
Kiszállítás esetén Ön köteles a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a terméket visszaszállítani a Szolgáltatónak. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a jegyzőkönyv felvételét kérni, úgy a bekövetkező károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.
A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredő probléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy ha rossz termék lett elküldve, a megfelelő termékre történő cseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.
Kiszállítás díja
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen:
Előre utalás esetén |
1390 Ft.- |
Utánvétel esetén |
1790 Ft.- |
Megrendelt terméke(ke)t a GLS futárszolgálat szállítja Önnek.
Utánvétel esetén a számla kiegyenlítése utánvétel esetén egy időben történik az áru(k) átvételével.
Amennyiben számláját banki átutalással kívnája kiegyenlíteni, úgy a termék(ek) vételárát és a szállítási költséget előre szükséges átutalni. A teljes összeg jóváírásának napján szállítjuk a csomagot.
A kézbesítéssel kapcsolatos esetlegesen felmerülõ probkémákért felelősséget nem vállalunk, a szállítás kifogástalanságát a GLS futárszolgálat szavatolja
2. Személyes átvétel Szolgáltató átvételi pontján
Személyes átvételre kizárólag előzetes megrendelések esetén biztosítja a Szolgáltató. A rendelés nélküli vásárlás nem lehetséges.
Ön a megrendelt termékeket személyesen két helyszínen veheti át:
Gyártás és készítés: 1161 Budapest, Pálya utca 48. , Bejárat a Béla utca felől
Munkanapokon: 8:30-16:00 óráig
A termékeket a megrendelést követő másnap, vagy szerdai napokon lehet átvenni, az átvétel helyszínétől függően.
Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A végszámla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.